wtorek, 4 czerwca 2013

Stalówki zastosowanie

Stalówki

Źródło zdjęcia: http://www.artequipment.pl/galerie/k/komplet-obsadka-5-stalow_666.jpg

Niedawno nabyłam obsadkę i kilka stalówek w komplecie do kaligrafii. Oczywiście nie obyło się bez prób wykorzystania stalówek do rysunku. Nauka na przyszłość nie kupować stalówek w kompletach tylko pojedynczo. Po kilku próbach rysowania każdą stalówką z osobna wybrałam trzech swoich faworytów.
oraz


moja ulubiona stalówka daje mnóstwo możliwości i ma wiele zastosowań

Jak na mój gust do rysunku świetnie nadają się stalówki o wąskich ostrych końcówkach. Przy pierwszym rysunku musiałam się bardziej namęczyć i manewrować obsadką by coś narysować, nie wspominając oczywiście o zbyt częstym maczaniu stalówki w kałamarzu. Stalówka wąska nie potrzebowała tak częstych zanurzeń w kałamarzu i dała się dużo łatwiej prowadzić.

Na koniec jeszcze jeden rysunek ostatnią przedstawioną stalówką.
Czas rysowania każdej pracy nie trwał dłużej niż 5 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz