niedziela, 1 lipca 2012

Tworzy się. edit.18.08.2012r.

Największy cykl jaki do tej pory stworzyłam. Wiele jeszcze pracy przede mną. Ale żeby nie było, że nic nie robię kilka fotek etapów obrazów które już mam prawie skończone.Technika w jakiej tworzyłam to laserunek oczywiście. Farby olejne format prac 120 x 100 cm sztuk 5 jak już wcześniej wspominałam.

 tak wygląda całość po złożeniu brakuje jeszcze tylko jednego z prawej strony.





Początki cyklu pierwszy obraz. Tak wyglądała podmalówka poniżej następne etapy tej pracy.

 detal
obraz w finalnej wersji edit.18.08.2012


Kolejny obraz drugi z cyklu.






 Tu niestety mam mniej zdjęć powstania tego obrazu jednak zasada ta sama podmalówka, szkic na końcu detale.

 finalna wersja tego obrazu.

Trzeci obraz też nie skończony tak to jest jak maluje się kilka obrazów na raz jednak przy farbach olejnych trudno inaczej.
 Druga przyczyną tego stanu rzeczy, że się wszystko zaczyna i nic nie jest skończone tkwi w założeniu cyklu. Wszystkie obrazy będą ze sobą ściśle powiązane wizualnie, tak by jeden przechodził płynnie w następny tak jak to widać na zdjęciu powyżej.





 finalna wersja


Aktualnie tu ślad się urywa. Piąty obraz z cyklu jest jeszcze w całkowitych powijakach stąd nawet go nie zamieszczam. Jednak spokojnie niebawem zamieszczę wszystkie prace gotowe i mam nadzieję, że pięknie wystawione w galerii.

2 komentarze:

  1. Cudo! mam nadzieję, że pokażesz całą serię połączonych już końcowo obrazów, jestem ciekawa jak będzie to wyglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy tylko skończę na pewno pokażę całość. Już niebawem:))

    OdpowiedzUsuń