piątek, 1 kwietnia 2011

Post powitalny:)

Jak w temacie postanowiłam założyć blog poradnik w którym to będę się dzielić swoimi doświadczeniami w różnych dziedzinach sztuki. O jakich dziedzinach tu mówimy głównie te którymi zajmuję się na co dzień:
malarstwo, rysunek, digital paiting, animacja multimedialna, może zahaczymy też o fotografię.
Być może znajdą się tu proste ćwiczenia zapoznające z różnymi technikami. Sama jestem na etapie eksperymentów, nie wiem wszystkiego ale chce podzielić się tym co już zdobyłam własną pracą czy dowiedziałam się z innych źródeł. Planuję na podstawie własnych prac pokazywać etapy i może kilka sztuczek technicznych. Mam nadzieję, ze pomożecie rozbudować tą stronę, będziecie pytać a ja postaram się odpowiedzieć.

Może po krótce przedstawię też kilka programów głównie tych darmowych jak Gimp czy Inscape, którymi z powodzeniem można zastąpić programy płatne.

Liczę na was:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz